دانلود فیلم دلم می خواد
نوشته شده توسط : mohsen

دانلود فیلم دلم میخواد

دانلود فیلم دلم می خواد

دانلود رایگان فیلم دلم می خواد با لینک مستقیم

نام فیلم : دلم می خواد

ژانر فیلم : اجتماعی

مخاطب : بزرگسال

نوع فیلم سینمایی

محصول : ایران

کارگردان : بهمن فرمان آرا

نویسنده : امید سهرابی

تهیه کننده : علی تقی پور

بازیگران : رضا کیانیان , مهناز افشار , محمدرضا گلزار , آرمینه زیتون چیان , رضا بهبودی , ندا مقصودی , پیام دهکردی , صابر ابر , رویا نونهالی , علی سرابی , بهناز جعفری , فرزین صابونی , سحر دولتشاهی , احمد ساعتچیان , مریم بوبانی .

خلاصه فیلم دلم می خواد : بهرام فرزانه نویسنده ای است که مدت هاست نمی تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می انگیزد.

 

فیلم دلم می خواد بزودی از رسانه دانلود روز

برای درج آخرین اخبار در کانال ما عضو شوید :  DLROOZ_com@

دانلود دیگر فیلم ها » دانلود فیلم ایرانی____________________________________عکس های فیلم دلم می خواد :iwant[dlrooz.com]____________________________________تیزر فیلم دلم می خواد :[embed]http://ir31.uploadboy.com/d/rnnofwvkjajvrp6htashrggwxpzic4gwbgwxrtlrquakscvhkvz3axdumxhbvrne625kqnx5/delam-mikhad.mp4[/embed]





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: