نوشته شده توسط : mohsen


اگر اینترنت این فناوری را با یک کلمه پنهان نبوده است ، شاید آینده چیز دیگری باشد ، این اینترنت است که ما را به آن اضافه کرده است ، باعث شده رایانه ها و تلفن های هوشمند بدون اینکه به فکر اینترنت باشند ، احساس زنده بودن می کنند. چه اتفاقی برای Google ، Facebook و بله واتس اپ می افتد؟ شاید اگر وجود نداشته باشد

اینترنت چیست؟ 

اینترنت فن آوری است که دو یا چند رایانه ، سرور و مراکز داده را بهم وصل می کند ، به عنوان مثال فیسبوکی که شما اجرا می کنید و عکس ها و فیلم هایی که در فیس بوک آپلود می کنید در سیلیکون ولی ، ایالات متحده در مرکز داده های دفتر مرکزی فروشگاه هایی وجود دارد و آن اینترنت است ، به همین دلیل شما قادر به استفاده از آن داده ها هستید. 

انقلاب اینترنتی

امروزه اینترنت در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد ، در چند سال اخیر مردم به آن متصل شده اند به گونه ای که در زمان آینده نمی توان هیچ فن آوری را بدون اینترنت تصور کرد ، امروز هیچ منطقه ای از طریق اینترنت دست نخورده است ، امروزه به دلیل اینترنت در هند ، روستاها و پانچایات ها از مزایای مدیریت الکترونیکی بهره مند می شوند. مردم چنین مزایای زیادی را از اینترنت می گیرند.

مزایای اینترنت

امروز می توانید با کمک گوگل در چند دقیقه اطلاعاتی را در اینترنت بدست آورید ، اگر برای امتحان امتحان آماده می شوید ، به بسیاری از کودکان تحصیل می کند. با تماشای فیلم در YouTube از خانه می توانید یاد بگیرید که هر کاری انجام دهید. قبل از مراجعه به سایت ، می توانید تمام اطلاعات مربوط به نقشه را در نقشه گوگل و همچنین اطلاعات مربوط به آب و هوای مکان و اماکن برای بازدید در آنجا مشاهده کنید. صفحه اصلی  تجارت الکترونیکی که از طریق آن شما می توانید خرید، بانکداری خالص و یا کسب و کار. زنان می توانند دستور العمل ها ، نکات مربوط به سازنده خانه را درست از خانه یاد بگیرند. اگر حوصله دارید می توانید آهنگ ها ، فیلم ها ، بازی ها را با کمک آن بارگیری کنید. 

 

از دست دادن اینترنت

همچنین در دنیای اینترنت مورد سوءاستفاده قرار می گیرد ، برخی از افراد در اینترنت به سایت های شبکه های اجتماعی و غیره تبدیل می شوند و شب و شب به گفتگو و بیدار شدن ادامه می دهند ، این موضوع بر سلامتی تأثیر منفی می گذارد. استفاده ناامن از اینترنت می تواند باعث ویروس در رایانه شما شود و به کامپیوتر ارزشمند شما آسیب برساند. در بانکداری آنلاین ، سایتهای شبکه های اجتماعی ، اطلاعات شخصی شما مانند نام ، آدرس ، عکس و شماره تلفن همراه وجود دارد ، به دلیل بی دقتی شما هکرها می توانند اطلاعات شما را دزدی کنند و به شما آسیب مالی و روانی وارد کنند. 



:: برچسب‌ها: اینترنت چیست , مزایای اینترنت , انقلاب اینترنتی , از دست دادن اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

سفارش نقاشي ديجيتال

شما مي توانيد براي سفارش نقاشي ديجيتال از اين صفحه اطلاعات لازم را كسب كنيد.

رفتن به فرم خريد نقاشي ديجيتال

نقاشي كامپيوتري يا ديجيتال يك اثر هنري ماندگار است كه مي توانيد در تمام دستگاه هاي ديجيتال خودتان آن را با كيفيت بالا تماشا كنيد. اگر با اين نقاشي ها آشنا نيستيد ادامه ي مطلب را مطالعه كنيد.

نقاشي ديجيتال چيست ؟

ديجيتال پينتيگ – digital painting – از هنرهاي مدرن و وابسته به تكنولوژي است . هنرمند طراح ديحيتال با استفاده از يكي از كهن ترين هنرهاي جامعه انساني ( نقاشي ) به همراه تكنولوژي كامپيوتري و قلم نوري تصاوير ديجيتالي خلق مي كند كه براي علاقه مندان اين حيطه جذابيت خاصي دارد.

در اين حيطه برخي از هنرمندان دست به خلاقيت هايي نيز مي زنند و با اعمال برخي بزرگ نمايي ها تصاوير جذاب تري خلق مي كنند. برخي از هنرمندان به هنر كاريكاتور نيز در اين عرصه آثار شگفت انگيزي خلق كرده اند.

در كل در نقاشي ديجيتال هر تصويري كه در نقاشي هاي سنتي ديده ايد را مي توانيم انجام دهيم . تنها چيزي كه متفاوت هست رنگ و لعاب كار هست و ابزاري كه براي خلق اين اثر از آن استفاده شده.

از مزيت هاي نقاشي ديجيتال مي توان به چاپ اين آثار در ابعاد بزرگ اشاره كرد. البته اگر نياز به چاپ با ابعاد خاصي داريد ، قبل از خلق اثر با هنرمند در ميان بگذاريد.

نرم افزار هاي نقاشي ديجيتال :

براي اجراي تصاوير كامپيوتري معمولا از نرم افزار فتوشاپ و ايلوستريتور استفاده مي شود. همچنين نرم افزار كورل پينتر از نرم افزارهاي قدرتمند در ويندوز هست. نرم افزار بسيار قدرتمند ديگري كه اين روزها خيلي رايج شده است نرم افزار Procreate براي تبلت هاي آي پد پرو هست كه هنرمندان اين عرصه تصاوير بي نظيري با اين برنامه و البته با اين تبلت ايجاد كرده اند.

در بين نرم افزارهاي مطرح در اين زمينه مي توان از نرم افزارهاي ديگري هم نام برد ، از جمله :

  • Krita
  • Artweaver 
  • Microsoft Paint 3D
  • Affinity Designer
  • Clip Studio Paint
  • ArtRage
  • CorelDRAW

سفارش نقاشي ديجيتال ( تصويرسازي ) به سبك دانيال طاهري فر

اگر شما هم علاقه مند به نقاشي ديجيتال هستيد ( يا شده ايد ) مي توانيد تصوير خودتان را به صورت نقاشي ديجيتال داشته باشيد.

براي اين كار كافي است سه عكس با كيفيت از خودتان( يا عزيزتان ) كه دوست داريد آماده كنيد و براي من ارسال كنيد. ( به ايميل يا تلگرام من )

نمونه كار ها :

برخي از نمونه نقاشي هاي بنده را در تصوير زير مشاهده مي كنيد :

سفارش نقاشي ديجيتال

صفحه ي اينستاگرام دانيال طاهري فر : @danialtaherifar

قيمت نقاشي ديجيتال

هزينه ي اين كار براي عزيزاني كه در ايران زندگي مي كنند ۲۶۵ هزار تومان در ازاي هر كاراكتر هست و براي هموطنان مقيم كشورهاي خارجي ۵۰ دلار آمريكا در ازاي هر كاراكتر. ( به اين معني كه هزينه ي پرداختي شما براي يك عكس دو نفره هزار تومان يا ۱۰۰ دلار آمريكا خواهد بود )

قيمت نقاشي ديجيتال دو نفره :

  • قيمت براي ساكنين ايران ۴۹۰ هزار تومان
  • قيمت براي ايرانيان مقيم كشورهاي خارجي ۹۰ دلار آمريكا

زمان تحويل نقاشي ديجيتال :

زمان آماده شدن بستگي به كار شما و ميزان ريزه كاري هاي آن دارد، اما معمولا براي كارهاي تك نفره يك هفته زمان لازم هست و براي كارهاي دو نفره ۲ هفته.

 



:: برچسب‌ها: سفارش نقاشي ديجيتال , نقاشي ديجيتال چيست , نرم افزار هاي نقاشي ديجيتال , دانيال طاهري فر , قيمت نقاشي ديجيتال ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

اسمارت فون همچنین نوعی رایانه است و نحوه مجهز کردن کامپیوتر به پردازنده ، نوع گوشی هوشمند نیز دارای پردازنده است و تا به امروز مردم قبل از خرید ، مشاهده کرده اند که کدام پردازنده در تلفن است. تصور می شود اگر قصد خرید یک تلفن جدید را دارید ، ابتدا پردازنده موبایل را بشناسید

پردازنده موبایل چیست - پردازنده موبایل چیست؟

امروزه تلفن های دو هسته ای ، چهار هسته ای ، هشت هسته ای در بازار عرضه می شوند ، اما اکثر کاربران قبلاً با نام پردازنده اشتباه گرفته بودند ، اکنون آنها نگران هستند که این هسته چیست ، آن هم انواع زیادی؟ حال نحوه انتخاب تلفن با پردازنده خوب ، قبل از هر چیز می دانیم هسته اصلی این پردازنده چیست؟ 

هسته اصلی در پردازنده چیست - هسته چیست؟

اصولاً یک پردازنده اصلی یک واحد محاسبه یا تراشه درون یک پردازنده است ، یک هسته واحد به عنوان یک پردازنده Single Core نامیده می شود. قدرت پردازنده به Gigahertz (GHz) بستگی دارد ، یعنی به اندازه پردازنده. هرچه گیگا هرتز بیشتر باشد ، سریعتر محاسبه می شود. حال دوباره بیایید صحبت کنیم ، هسته های دو هسته ای ، چهار هسته ای ، هشت هسته ای چیست؟

 

پردازنده Single Core برای قطع بیشتر و بیشتر آویزان کردن استفاده می شود ، بنابراین برای افزایش ظرفیت آن ، هسته های اضافی در پردازنده نصب می شود که بر اساس تعداد آنها ، باید نام پردازنده ها مشخص شود. 

  1. پردازنده دو هسته ای - پردازنده دو هسته ای 
  2. چهار هسته معنی - پردازنده چهار هسته ای 
  3. شش هسته معنی - پردازنده هسته Hexa 
  4. هشت هسته معنی - پردازنده پردازنده Octo 
  5. ده هسته اصلی - پردازنده اصلی دکا

برای تلفن های هوشمند ، شرکت هایی مانند Snapdragon ، Mediatek و ARM Cortex در حال ساخت پردازنده هستند ، شما می توانید با توجه به هسته و گیگا هرتز (گیگاهرتز) با توجه به بودجه خود ، گوشی هوشمند را مطابق با پردازنده موبایل انتخاب کنید.

 

برچسب - پردازنده موبایل به معنای به زبان هندی ، هسته اوکتا ، لیست پردازنده های موبایل اندرویدی ، پردازنده به معنی در موبایل ، CPU (واحد پردازش مرکزی) چیست

 

نکاتی برای خرید کامپیوتر دست دوم 


همه افراد قادر به خرید یک کامپیوتر جدید نیستند یا برخی از کاربران آن را مناسب خرید یک رایانه قدیمی می دانند ، زیرا بسیار ارزان است. تعداد کمی رایانه قدیمی در OLX Quikr فروخته می شود ، اما به دلیل نداشتن دانش فنی مناسب در مورد سخت افزار ، گاهی اوقات این معامله ثابت می شود که بسیار گران است ، اما اگر به برخی موارد توجه داشته باشید ، می توانید معامله خوبی نیز انجام دهید. - 

 

 

5 نکته برای خرید یک کامپیوتر مورد استفاده به زبان هندی 

  1. قبل از خرید رایانه قدیمی ، بدانید که این کامپیوتر کجا بوده است یا چه کارهایی انجام می شود. دلیل این امر این است که رایانه ای که بصورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، فقط وقتی شروع به زحمت بیشتر می کند ، فروخته می شود. 
  2. همچنین ، دریابید که چند ساله است ، اگر هنوز هم در ضمانت است ، بسیار خوب خواهد بود. اگر نه ، CPU و غیره را با باز کردن آن بررسی کنید تا مطمئن شوید وضعیت آن خوب است یا نه. اگر دانش فنی ندارید ، آن کامپیوتر را به شخصی نشان دهید که بتواند در مورد آن به شما بگوید. 
  3. قبل از گرفتن رایانه قدیمی ، همچنین اطمینان حاصل کنید که باید روی آن کار کنید ، گاهی اوقات انتظارات بیشتری از رایانه قدیمی داریم. یعنی بررسی کنید که آیا نرم افزاری که باید روی آن کار کنید در آن اجرا خواهد شد یا خیر.
  4. یعنی کامپیوتر به سختی قادر به بارگیری ویندوز XP است و شما ویندوز 7 را در آن نصب کرده اید. اگر رایانه شما تمام نیازهای سخت افزاری یا نیازهای سیستم سیستم عامل را برآورده سازد ، پس از آن فقط قادر به اجرای صحیح خواهد بود ، در این صورت سرعت کامپیوتر نیز می تواند بسیار کند باشد. 
  5. اکنون مهمترین چیز مهمترین بخش کامپیوتر CPU است ، اما در اینجا شما نباید به یک طراحی خارجی بروید ، بررسی کنید که چه سخت افزاری در آن نصب شده است ، مثلاً اینکه چقدر رم در آن وجود دارد ، پردازنده 

 

 



:: برچسب‌ها: پردازنده چیست , هسته اصلی در پردازنده چیست , پردازنده موبایل چیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

شکی نیست که میوه های خشک برای سلامتی مفید هستند. در کنار یک رژیم غذایی سالم ، اگر شما به طور معمول غذای خشک را وارد کنید ، برای سلامتی شما مفید است. در کنار بادام ، کشمش ، خرما و گردو ، بسیاری از میوه های خشک وجود دارد که به حفظ سلامتی شما کمک می کند. در حال حاضر ما فقط از گردو صحبت می کنیم ، که گنج بسیاری از خصوصیات است.

نام گردو در زبان های مختلف فواید یکسانی دارد. در این مقاله از Stylecrase ، فواید خوردن گردو را توضیح خواهیم داد.

فواید گردو - فواید گردو

گردو نه تنها برای سلامتی بلکه برای پوست نیز مفید است. در زیر ، ابتدا فواید گردو برای سلامتی را برای شما بیان خواهیم کرد ، سپس چگونگی فواید آن برای پوست مفید است.

فواید گردوبرای سلامتی قلب

گردو به سلامتی قلب کمک می کند. این ماده حاوی اسیدهای چرب امگا 3 فراوان است که برای سیستم قلبی عروقی شما مفید هستند. جدا از این ، همچنین مشخص شده است که گردو برای کسانی که فشار خون بالایی دارند نیز مفید است. بگذارید به شما بگوییم که اسیدهای چرب امگا 3 با کاهش کلسترول بد از بدن ، در شکل گیری کلسترول خوب کمک می کنند ، که برای قلب مفید است.

2. برای مغز

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در گردو نه تنها برای قلب بلکه برای مغز نیز مفید است. خوردن غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 باعث می شود عملکرد سیستم عصبی شما به درستی انجام شود و این باعث بهبود حافظه می شود 

 

3. برای سرطان

طبق تحقیقات انجمن آمریكا برای تحقیقات سرطان ، مصرف برخی از گردو روزانه خطر ابتلا به سرطان سینه را كاهش می دهد

 

4- برای استخوانها

گردو همچنین برای تقویت استخوان ها مفید است. این ماده حاوی اسید آلفا لینولنیک است که به تقویت استخوان ها کمک می کند. بعلاوه ، اسیدهای چرب امگا 3 موجود در گردو نیز التهاب را تسکین می دهند 

 

5. از دست دادن وزن

تعجب خواهید کرد که بدانید گردو نقش مهمی در کاهش وزن دارد. این ماده حاوی مقدار زیادی پروتئین و کالری است ، که به کنترل وزن کمک می کند. همچنین در تحقیقات ثابت شده است که مصرف گردو نه تنها باعث کاهش وزن می شود بلکه آن را نیز تحت کنترل نگه می دارد

خوردن گردو همچنین در دوران بارداری می تواند مفید باشد. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در آن به رشد مغز کودک کمک می کند. شما می توانید مقدار مناسب گردو را به توصیه پزشک مصرف کنید.

7. افزایش مصونیت

گردو حاوی عناصر آنتی اکسیدانی فراوانی است که ایمنی شما را افزایش می دهد و به محافظت در برابر بیماری ها کمک می کند. بنابراین ، برای اینکه خود را در برابر بیماری ها محافظت کنید و سالم بمانید ، باید گردو را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

8- استرس را از بین ببرید و بهتر بخوابید

مصرف گردو همچنین شما را از استرس رهایی می بخشد و خواب بهتری را فراهم می کند. گردو حاوی ملاتونین است که به بهتر شدن خواب کمک می کند . در عین حال ، اسیدهای چرب امگا 3 با تعادل در فشار خون ، استرس را تسکین می دهند.

9- دیابت

همچنین گزارش شده است که مصرف گردو برای جلوگیری از دیابت مفید است. این مطالعه همچنین نشان داد افرادی که روزانه دو تا سه قاشق غذاخوری گردو مصرف می کنند ، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهند.

10. یبوست و هضم

گردو سرشار از فیبر است ، که دستگاه گوارش شما را سالم نگه می دارد. برای صحیح نگه داشتن معده و جلوگیری از یبوست ، خوردن چیزهای سرشار از فیبر حائز اهمیت است . در چنین شرایطی ، اگر روزانه گردو می خورید ، معده شما نیز درست می شود و یبوست وجود نخواهد داشت .

11. برای بیماریهای التهابی

گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب است. بنابراین ، مصرف مواد غذایی ممکن است برای کسانی که بیماری التهابی مانند آسم ، آرتروز و اگزما دارند ، مفید باشد.

12. داخلی را تمیز کنید

گردو در واقع به عنوان جاروبرقی بدن شما عمل می کند ، زیرا باکتری های بی شماری را از دستگاه گوارش شما پاک می کند.

13. از عفونت های قارچی جلوگیری کنید

اگر مستعد ابتلا به عفونت های قارچی هستید ، ممکن است گردو سیاه برای شما مفید باشد. به دلیل رشد کاندیدا در دستگاه گوارش و عفونت های قارچی ، پوست شروع به رو به زوال می کند. در این حالت ، گردو سیاه مانع از رشد عفونت قارچی می شود

فواید گردو برای پوست - مزایای پوست گردو

تاکنون فواید گردو را برای سلامتی می دانید ، اما این ماده نیز به روشی بی نظیر روی پوست تأثیر می گذارد. بنابراین ، در زیر ما به شما خواهیم گفت که چگونه گردو برای پوست نیز مفید است. فواید گردو را برای پوست بدانید:

1. پوست براق

گردو حاوی بسیاری از مواد مغذی مانند امگا 3 است که پوست و همچنین سلامتی را تغذیه می کند. جدای از این ، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد که باعث از بین رفتن کثیفی پوست و به شما درخشش پوست می شود.

نحوه استفاده
  • با مخلوط کردن چهار گردو ، دو قاشق چای خوری جو ، یک قاشق چایخوری عسل ، یک عدد خامه قاشق چای خوری و چهار قطره روغن زیتون در کنار هم یک خمیر ریز درست کنید.
  • این خمیر را روی صورت خود بمالید و بگذارید تا خشک شود.
  • بعد از این کار صورت را با آب ولرم بشویید.

2. ضد پیری

گردو سرشار از ویتامین B است ، به همین دلیل برای پوست مفید است. در عین حال ، ویتامین B به کاهش استرس کمک می کند. اگر فرد دچار تنش شود ، پس از آنکه آرش مستقیم او روی صورتش به صورت چین و چروک و پیری ظاهر می شود. در چنین شرایطی ، هنگامی که شما گردو مصرف می کنید ، پیری و چروک شروع به از بین بردن پوست می کند.

نحوه استفاده
  • با مخلوط کردن یک قاشق چایخوری پودر گردو ، یک قاشق چایخوری روغن زیتون ، دو قاشق گلاب و نصف قاشق چای خوری عسل یک خمیر درست کنید.
  • این بسته را به مدت 15 دقیقه روی صورت خود بگذارید.
  • سپس هنگام خشک شدن ، دهان خود را با آب بشویید.
  • برای کسب نتایج بهتر ، می توانید هفته ای دو تا سه بار از این چهره استفاده کنید.

3. مرطوب کننده

برای کسانی که پوستشان خشک است ، گردو نیز بسیار مفید است. از آنجا که به دلیل طبیعی روغن کاری شده است ، این ماده با مرطوب نگه داشتن پوست و خشک کردن آن کمک می کند.

نحوه استفاده

برای این کار نیازی به کارهای زیادی نیست ، فقط کافی است هر شب شب روغن گردو را روی پوست خود بمالید. بعد از این ، صبح از خواب بیدار شوید و دهان خود را بشویید.

4. دایره تاریک

مصرف گردو همچنین می تواند برای از بین بردن دایره های تیره زیر چشم مفید باشد. روغن گردو التهاب را در زیر چشم شما از بین می برد و به کاهش دایره های تیره کمک می کند.

 



:: برچسب‌ها: خواص مصرف گردو , فواید گردو برای پوست , فواید گردوبرای سلامتی قلب ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

گذر زمان باعث شده فرهنگ خرید اینترنتی بیش از پیش در میان مردم جا افتد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این مسئله در حقیقت یک رشد فرهنگی محسوب می‌شود که می‌تواند قسمتی از مشکلات شهرنشینی را حل کند. چراکه دیگر لازم نیست مردم برای خرید محصولات خود به بازار مراجعه کنند، در ابتدا بزرگ‌ترین مانع در جا افتادن فرهنگ خرید اینترنتی جلب اعتماد مردم بود که بخش بزرگی از این فرهنگ سازی را در ایران مدیون اولین فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هستیم که توانست با ارائه محصولات با کیفیت و گارانتی معتبر دید مردم را به خرید اینترنتی را تغییر دهد و این فرهنگ را در میان مردم جا بیندازد به حدی که امروزه می‌بینید بسیاری از مردم حتی برای تهیه اقلام روزمره خود از فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهند.

به همین دلیل با وسعت گرفتن این فرهنگ فروشگاه‌های اینترنتی به سمت تخصصوصی تر شدن پیش رفتن به طور مثال فروشگاه اینترنتی بیست بخر که یک سایت تخصصوصی در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و یا سایت موتن رو که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، خرید از فروشگاه‌های تخصصوصی از نظر قیمت تنوع محصول و مشاوره خرید یک قدم جلوتر از دیگر فروشگاه‌ها هستند.

شاید در نگاه اول این چنین به نظر برسد که فراگیرتر شدن فروشگاه‌های آنلاین و خرید اینترنتی باعث شود فروشگاه‌های فیزیکی کم رونق تر شود، در زمان شروع به کار و رشدفروشگاه دیجی کالا بین فروشندگان محصولات دیجیتال خیلی صحبت از این بود که چنین سایتی با رویکرد خرید اینترنتی در حال قبضه کردن بازار است و از این موضوع شکایت داشتند. مشابه همین حرف‌ها نیز در زمان شروع به کار اسنپ توسط تاکسی‌ها و تاکسی تلفنی‌ها بسیار شنیده می‌شد به هر حال هر تغییری در ابتدا مخالفانی نیز دارد معمولاً افرادی که در این مسیر ضرر می‌کنند با این چنین تغییراتی مخالفت می‌کند.

 

اما با جا افتادن و فراگیر شدن فرهنگ خرید اینترنتی این افراد نیز راهی جز تغییر و هم سو شدن با زمان سعی به ورود این عرصه کردند درنتیجه امروز بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی با طراحی سایت‌های فروشگاهی سعی به دست آوردن سهمی از این بازار بزرگ داشته باشند؛ اما شاید با نگاه اول این تصور در ذهن بعضی از افراد به وجود آید که فروشگاه‌های اینترنتی شاید به کم کرد فرصت‌های شغلی شود اما فروشگاه‌های اینترنتی چه کوچک و چه بزرگ باشند باعث به وجود آمدن فرصت‌های شغلی جدیدی می‌شوند به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی دارای قسمت فروش، تولید محتوا، برنامه نویس، سئو، قسمت حمل و نقل و … می‌باشد که هر کدام از این قسمت‌ها مطمئناٌ نیازمند نیرو و افرادی برای اداره آنها هستند.

یکی از مشکلاتی که در زمان خرید از فروشگاه‌های فیزیکی دارد رفت و آمد در سطح شهر بوده که این باعث صرف زمان بیشتر می‌شود علاوه بر آن باعث به وجود آمدن ترافیک، آلودگی بیشتر هوا اشاره کرد؛ اما زمانی که شما تصمیم می‌گیرد خرید آنلاین انجام دهید علاوه بر صرف زمان کمتر به ترافیک و کاهش آلودگی هوا نیز کمک بسیار بزرگی می‌کنید و بسیاری از شهرها به علت فاصله زیاد از پایتخت و مرکز شهرها امکان دسترسی آسان به برخی از محصولات، برندها مانند لوازم خانگی بوش بسیار مشکل است با خرید اینترنتی می‌توان این فاصله‌ها را حذف کرد و به راحتی به محصول مورد نیاز خود در هر جای دنیا دسترسی داشت و آن به صورت آنلاین سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که فرد می‌توانید توضیحات، مشخصات فنی مربوط به محصول را مطالعه کند و در نهایت اطلاعات و دید بهتری نسبت به محصول به دست آورند یکی دیگر از ق.

به همین دلیل فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی در سطح دنیا به وجود آمده اند که اگر تمایل داشته باشید با تعدادی از آنها آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله مربوط به ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر را در مجله اینترنتی ۲۰ بخر دنبال کنید در این مقاله به تاریخچه و نوع عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی برتر در ایران و جهان اشاره شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

 



:: برچسب‌ها: مزایای خرید اینترنتی چیست , لوازم خانگی بوش , ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 | نظرات ()