نوشته شده توسط : mohsen

قبل از اینکه به مقایسه کاندوم خاردار یا کاندوم معمولی بپردازیم، و به دنبال پاسخ سوال "کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی" باشیم، اولین سوالی که هر مصرف کننده باید از خود داشته باشد این است که هنگام رابطه جنسی با کدام کاندوم راحت‌تر هست!

انتخاب کاندوم تنها به مقدار لذت بردن مرد و زن از رابطه جنسی مربوط نمی شود. برای همین استفاده هریک از محصولات جنسی رضایت زوجین شرط اصلی است. کاندوم خاردار برای لذت بیشتر در روابط جنسی زن و مرد است، این درحالی است که کاندوم معمولی پرکاربردترین نوع کاندوم در دنیا است.

در مقایسه جلوگیری از بارداری استفاده، کاندوم خاردار در برابر کاندوم ساده با هم تفاوت های زیادی دارند و میزان جلوگیری از ورود اسپرم به داخل رحم زن در کاندوم ساده بسیار بیشتر است.

نحوه عملکرد کاندوم خاردار چگونه است؟

امروزه محصولاتی مانند کاندوم های خاردار، شیاردار، تاخیری و طعم دار از انواع کاندوم های پرطرفدار شرکت های تولیدی هستند که هر کدام در صدد پاسخ گویی به بخشی از نیازهای زوجین و با تمرکز بر افزایش لذت جنسی زن و شوهر و رفع معایب استفاده از انواع کاندوم از جمله کم شدن لذت جنسی و کاهش انتقال گرمای نواحی جنسی بوده، تلاش زیادی شده است و محصولاتی مانند کاندوم های خاردار و معمولی و خیلی نازک به سبد تولیدات خود اضافه کرده اند.

کاندوم های خاردار از یکسری برآمدگی روی سطح کاندوم تشکیل شده اند که همه نواحی کاندوم را پوشانده است و کاندوم های شیاردار نیز از گروه خاردارها است که یکسری برآمدگی هایی که حول محور کاندوم را پوشانده، تشکیل شده است. این برآمدگی ها و برجستگی ها سبب افزایش اصطکاک میان بافت واژن و آلت پوشیده شده با کاندوم میشود و همین امر تحریک پذیری زنان را هنگام رابطه جنسی و دخول به شدت افزایش میدهد و تجربه داشتن یک رابطه کامل همرا با ارگاسم را برای آن ها بوجود میاورد.

در برخی مدل های موجود در بازار این دو ویژگی با همدیگر ترکیب شده و محصول پرطرفداری را عرضه کرده اند. همچنین یکسری از کاندوم های شیاردار که برجستگی هایی را در قسمت پایه کاندوم دارند میتوانند سبب تحریک عضو کلیتوریس در زنان شده و لذت مضاعفی را از رابطه به ارمغان آورند.

مزایای استفاده از کاندوم معمولی

  •  استفاده از کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت مقاربتی است.
  •  کاندوم را می توان به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی معمولی خریداری کرد، که باعث می شود آنها برای بسیاری از افراد به راحتی قابل دسترسی باشند.
  •  کاندوم معمولی مزیت این را دارد که حتی پس از مقاربت جنسی در محل خود بماند ، بر خلاف کاندوم های خاردار که ممکن است هنگام رابطه جنسی نعوظ مرد را از بین ببرد.
  •  استفاده از کاندوم معمولی به زن و مرد اجازه می دهد تا از یک روش ساده مسئولیت جلوگیری از بارداری ناخواسته را بر عهده بگیرند.

چه کسی از چه کاندومی استفاده کند؟

استفاده از کاندوم های خاردار و شیاردار عموما میان زوجین میانسال و زنانی که به دلایل مختلف از جمله زایمان طبیعی دچار گشادی واژن شده اند رایج تر است و به زوج های جوان که تعداد دفعات رابطه جنسی آن ها زیاد نبوده توصیه نمیشود و کاندوم های معمولی به همراه ژل روان کننده لوبریکانت بهترین انتخاب است.

لذت کاندوم معمولی بیشتر است یا خاردار؟

در مقایسه و تفاوت های میان کاندوم های معمولی و خاردار و با استناد به مقاله ای در رابطه با میزان لذت جنسی میان رابطه با کاندوم ساده و نوع خاردار، اکثرمردان اذعان داشتند که رابطه بدون کاندوم برای آن ها در مقایسه با رابطه جنسی محافظت شده با انواع کاندوم لذت بخش تر بوده است اما، میزان کم شدن این لذت در میان خانم ها در مقایسه با اکثر مردان کمتر بوده است.

 به عنوان پیشنهاد استفاده ازانواع کاندوم خاردار و یا معمولی که تحریک پذیری طرفین را بیشتر میکند، مثل کاندوم های دارای برجستگی های زیاد که افزایش دهنده اصطکاک بین آلت و واژن را بیشتر می کند و رابطه جنسی چند برابر لذت بخش تر می شود.

یا کاندوم های تاخیری که تایم رابطه جنسی زن و شوهر را بیشتر می کند را به شما توصیه می کنیم . همچنین استفاده از کاندوم های ساده که ممکن است احساس لذت بخش رابطه را کمی کاهش دهد، به دلیل مزایایی که در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته دارد به نفع طرفین است قطعا توصیه شده است.

 یکی از مهمترین دلایل داشتن رابطه جنسی لذت بردن است. برخی افراد معتقدند در هنگام استفاده از کاندوم های معمولی این لذت کمتر شده و گرمای اندام جنسی در مقایسه با زمانی که بدون کاندوم رابطه برقرار می شود کمتر بوده و تمایل به استفاده از کاندوم را در آن ها کمتر می کند.

 پس پیشنهاد بهتر استفاده از کاندوم های خاردار و همینطور برای زوجین جوان، استفاده از کاندوم های خیلی نازک است.

روشهای پیشگیری از بارداری زیادی وجود دارد که زن و شوهر در یک رابطه جنسی، استفاده از آنها را انتخاب کنند.  با این حال، برای پیشگیری از بارداری کاندوم معمولی سریعترین انتخاب است. در صورت استفاده صحیح ، هر دو کاندوم معمولی و خاردار در جلوگیری از بارداری ناخواسته بسیار مؤثر هستند.

آیا کاندوم خاردار و معمولی از بارداری جلوگیری میکنند؟

هیچ روش پیشگیری از بارداری 100٪ مؤثر نیست ، اما کاندوم ها به طور کلی یک هدف مشترک دارند.  21٪ احتمال باردار شدن در هنگام استفاده از کاندوم معمولی وجود دارد.  14٪ احتمال بارداری هنگام استفاده از کاندوم خاردار است.  شما می توانید از یکی از کاندوم ها استفاده کنید.  کاندوم های معمولی و کاندوم خاردار با هم قابل استفاده نیستند.

آیا اندازه کاندوم مهم است؟

اگر از کاندوم مناسب استفاده نکنید رابطه جنسی می تواند ناراحت کننده باشد.  کاندوم خارجی خیلی بزرگ یا حتی خیلی کوچک می تواند آلت تناسلی شما را اذیت کند و خطر بارداری یا انتقال بیماری را افزایش دهد.  همچنین می تواند بر توانایی شما در ارگاسم تأثیر بگذارد. به همین دلیل دانستن اندازه کاندوم شما برای رابطه جنسی ایمن و لذت بخش از اهمیت زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()