چگونه توانستم با چند روش ساده مکالمه زبان آلمانی خود را بهتر کنم؟
نوشته شده توسط : mohsen

در حالی که برخی ممکن است مدیریت خود را از طریق نرم افزار یا کتاب به خودشان بیاموزند، من فکر می کنم این افراد استثنا هستند نه یک فرد آشنا به این زبان. کلاس گرفتن شما را به طور منظم صحبت کردن و شنیدن زبان مجبور می کند، در حالی که اگر به سادگی کتاب ها یا مطلب ها را مطالعه کنید، ممکن است یک یا دو روز تنبل شوید و یک روز از آن دور شوید.

دوره های من سه ساعت در روز، پنج روز در هفته بود که می تواند برای بیشتر کسانی که برنامه 9 تا 5 دارند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه  یک جفت بودن به معنای کار من در صبح و عصر بود و بعد از ظهرها زمان برای مطالعه زبان آلمانی به اندازه کافی داشتم.

تماشای نمایش های بچه ها، کار با بچه ها همچنین به من کمک کرد تا یک روش عالی دیگر برای یادگیری یک زبان را کشف کنم. نمایش های بچه های آلمانی آن ها برای من بسیار آسانتر بود زیرا واژگان آسان بود، سخنرانی کند بود و آن ها مفاهیم خاصی را کاملا بصری نشان می دادند و برای یادگیری زبان آلمانی dialolanguage کاملا مناسب بوده است.

روش دیگر تماشای نسخه های دوبله شده آلمانی بود که قبلا حتی از نمایش های غیر بچه ها می شناختم. برای مثال با بچه ها، ما گاهی اوقات یک قسمت را به زبان آلمانی و بعد به انگلیسی و یا برعکس تماشا می کردیم. به این ترتیب من قبلا با آنچه اتفاق می افتد آشنا بودم و می توانم استنباط کنم که چه کلمات جدید معنی دارد.

تماشای نمایش با زیر نویس آلمانی به جای آن که انگلیسی باشد به شما کمک می کند تا کلمات را بشناسید تا بعدا جستجو کنید. به نوعی من نوعی یادگیری آلمانی بودم به همان روشی که بچه ها زبان را یاد می گرفتند که شامل گوش دادن، خواندن و صحبت کردن از ابتدایی ترین سطح است.

خواندن کتاب های بچه ها و کتاب های دو زبانه. مشابه نمایش های بچه ها، خواندن کتاب آسان یک راه عالی برای چیدن واژگان جدید است، به خصوص وقتی که داستان های انگلیسی را می دانید. در کلاس های آلمانی، من در نامگذاری حیوانات و موجودات جادویی که در کتاب هایمان به آن ها آموزش داده نمی شدم بهترین تبدیل شده ام که شاید مفیدترین مهارت در هنگام تلاش برای حل مسئله با بانک یا چیز دیگری نباشد، اما این مطالعه من و متعلق به آن بود.

وقتی ادبیات کودکان را به اتمام رساندم، در بعضی از فروشگاه های محلی کتاب های دو زبانه پیدا کردم. یک صفحه نسخه انگلیسی داشت، صفحه ای که روبروی آن آلمانی است. من خودم باعث می شدم که ابتدا کل نسخه آلمانی را بخوانم، حتی اگر همه کلمات را نمی دانم و فقط وقتی به آن نیاز داشتم به نسخه انگلیسی برگردم، وقتی نیاز داشتم تا آنچه را که تازه پس از چند صفحه خوانده ام را بخوانم.

اما من توصیه می کنم که در این کتاب ها دائما بین زبانها و عقب برگردید. با تمرکز فقط روی نسخه آلمانی یاد می گیرید که دقیقاً مانند آنچه هنگام خواندن یک کلمه جدید به زبان انگلیسی معنی می کنید، معنی کلمات ناشناخته را استنباط کنید. به نوعی این کلمات تمایل داشتند که بیشتر از آنچه که در فرهنگ لغت جستجو کردم با من چسبیده باشند.

گوش دادن به رادیو آلمانی و فلسفه شخصی من در یادگیری یک زبان این است که شما باید به آن گوش فرا دهید، زیرا این نوع درک کاملا ضروری است. شاید بتوانید در مورد خود صحبت کنید و درباره آن صحبت کنید، اما اگر نتوانید بفهمید شخص دیگری چه چیزی در تلاش است به شما بگوید واقعاً ارتباط برقرار نمی کنید.

به علاوه این تاکتیک شبیه به نحوه یادگیری زبان های بومی خودمان به عنوان کودکان است. به سادگی گوش دادن و تقلید از نحوه صحبت به یک زبان مرا از خواب بیدار می کرد و مرا به خواب شب می داد. حتی اگر آگاهانه گوش نمی دادم، احساس می كردم كه زبان حداقل در ناخودآگاهم جاری است.

من از آن زمان پادکست بالقوه مفیدی را کشف کردم که فکر می کنم خود توجیهی است. آیا می خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید؟ آلمانی به عنوان یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری شناخته می شود. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی همیشه قابل درک نیستند. اما تسلیم نشوید. هیچ زبانی آسان نیست. بنابراین اگر واقعا می خواهید سریع آلمانی را یاد بگیرید، می توانید حتی با مطالعه خودتان به هدف خود برسید.

آلمانی و انگلیسی از یک گروه زبانی خانواده زبانی آلمانی غربی است. حتی اگر تفاوت های زیادی با هم داشته باشند، برخی شباهت ها وجود دارد که می تواند به عنوان نقطه شروع سفر به یادگیری آلمانی شما باشد.

برای کمک به شما در یادگیری زبان آلمانی، یک راهنمای گام به گام را آماده کرده ایم. این منبع با نکات مفید و نکاتی وجود دارد که می توانید بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید. هدف اصلی خود را برای یادگیری آلمانی پیدا کنید. حتی قبل از انتخاب روش یادگیری ترجیحی یا یافتن مطالب مطالعه، باید قدمی عقب بردارید و چرا می خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید. هدف اصلی خود را تعیین کنید و آن را بنویسید تا در مسیر تسلط به زبان به شما انگیزه دهد.

هدف خود را تا حد امکان مشخص کنید و فراموش نکنید که یک بازه زمانی دقیق را تعیین کنید. در اینجا لیستی از دلایلی وجود دارد که می تواند دلایل چرا شما باشد. ثبت نام در دانشگاه آلمان در دو سال. برای کار در یک شرکت آلمانی در سال آینده. برای یادگیری صحبت کردن روان آلمانی با اعضای خانواده آلمانی زبان. صحبت با شرکای تجاری آلمانی بدون مترجم ظرف شش ماه. برای مسافرت به آلمان و صحبت روان با مردم محلی.

هدف اصلی خود را پیدا کنید و خواهید فهمید که یادگیری زبان آلمانی به همان شکلی که قبلا تصور می کردید سخت نیست. تحصیل با یک مدرس حرفه ای که شما را در طی فرآیند یادگیری راهنمایی می کند یادگیری زبان را آسان تر می کند.





:: برچسب‌ها: چند روش ساده مکالمه زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: